Second Marriage Law of the Year in Pakistan: What You Need to Know

https://youtu.be/LSBX2Tha-Mw الحمد للہ۔ میں نے دوسری شادی کی ہے۔ مجھے ہمیشہ سے ایک پڑھی لکھی خوبصورت مذہبی پردہ پوش دوسری بیوی کی تلاش رہی ہے اور

second marriage rules in pakistan zaroorat rishta 2021 zaroorat rishta 2021pakistan
second marriage wedding dresses procedure of second marriage in pakistan
online nikah in islam nikah ceremony in pakistan muslim nikah ceremony in pakistan

الحمد للہ۔ میں نے دوسری شادی کی ہے۔
مجھے ہمیشہ سے ایک پڑھی لکھی خوبصورت مذہبی پردہ پوش دوسری بیوی کی تلاش رہی ہے اور میرا خدا مجھ پر اتنا مہربان ہے کہ خدا نے مجھے اس سے زیادہ فرمانبردار، زیادہ خوبصورت، زیادہ نیک اور باپردہ بیوی عطا کی ہے۔
میں نے خوشی خوشی روپے ماہانہ پاکٹ منی لکھی ہے۔
میں نے یہ سب اپنی خوشی سے اس لیے لکھا ہے کہ میری ہونے والی بیوی خود کو میرے ساتھ محفوظ محسوس کر سکے اور میں ایک بندہ ہوں جو ہر وقت میرا خیال رکھتا ہے اور میں سال کے چھ مہینے بھاگنے والا نہیں ہوں۔
اور یہ کہ میں نے اپنی پہلی بیوی سے بچوں کو کہہ کر شادی کر لی اور اس شادی میں میرے بہن بھائی بھی شامل ہیں اور میری دوسری بیوی کو بھی میرے گھر والوں کی طرف سے عزت اور محبت مل رہی ہے۔
الحمد للہ۔ میں بہت خوش ہوں. اللہ تعالیٰ نے میری خواہش پوری کر دی۔
اللہ کا شکر ہے کہ میرے پہلے بچے بھی بہت خوش ہیں۔ میں نے کبھی ان کا حق نہیں چھینا۔ میں اپنی دوسری بیوی کو کبھی پہلی بحریہ کے گھر نہیں لایا۔ کوئی لڑائی نہیں ہوئی۔
میری دوسری بیوی مجھ سے بہت پیار کرتی ہے۔ میں بھی اس کا بہت خیال رکھتا ہوں اور میں نے اسے کبھی 20,000 تک محدود نہیں رکھا اور میں ہمیشہ ان بچوں کو وہی حقوق دیتی ہوں جو میرے حقیقی بچوں کو دیتی ہوں۔
اللہ مجھے دو تین لاکھ دیتا ہے۔ میں دونوں پر یکساں انصاف کے ساتھ خرچ کرتا ہوں۔ میں نے کبھی پیسے جوڑے میں نہیں ڈالے۔
مجھے اپنے خدا پر یقین ہے کہ وہ مجھے اپنے فضل سے کبھی محروم نہیں کرے گا اس لیے مجھے پیسے بچانے کی ضرورت نہیں ہے۔
میں یہاں یہ سب اس لیے کہہ رہا ہوں کہ میں رشتے بناتا ہوں اور اس شخص کی دوسری شادی کے لیے دن رات محنت کرتا ہوں اور انہی گاہکوں سے فیس لے کر اپنا گھر چلاتا ہوں۔
میرے پاس سینکڑوں رجسٹرڈ کلائنٹس ہیں جو دوبارہ شادی کرنا چاہتے ہیں اور میں ان کے لیے سخت محنت کر رہا ہوں۔
لیکن میری دوسری بیوی کا ایک دوست ہے جو بیوہ ہے اور اس کے دو بچے ہیں۔
غریب ترین بے روزگار اور بہت پریشان ہیں۔
وہ اس دن مجھ سے کہتی ہے کہ مجھے اپنے جیسا بندہ تلاش کر لو جو تمھاری دوسری شادی کے لیے ویسا ہی کرنا چاہے۔ جس طرح تم نے دوسری بیوی کو خوش رکھا ہے، وہ مجھے رکھنے دو، اور جس طرح تم بیویوں کے ساتھ انصاف کر رہے ہو، ایسا ہی ہو۔
میں نے اب تک اپنے بہت سے کلائنٹس سے بات کی ہے لیکن کوئی بھی راضی نہیں ہوا۔
میرا یہ دوست خوبصورت، پڑھا لکھا، متقی، پرہیزگار اور خاندانی ہے۔
جو بھی ان کے پروفائل کو دیکھتا ہے، ایک بار ان کے منہ میں پانی آ جاتا ہے۔
لیکن جب نکاح نامہ میں کچھ لکھنے کی بات آتی ہے جو میں نے اپنی دوسری بیوی کو لکھی ہے تو سب خاموش ہو جاتے ہیں۔
یہ وہ لوگ ہیں جو مجھے فیس بک پر فراڈ کہہ رہے ہیں کہ یہ نور راجپوت جھوٹا ہے۔
الحمدللہ، جب میں دوسری بیوی بنتی ہوں تو میرے ہر شہر میں خواتین کے رشتے بہت پریشان ہوتے ہیں۔ کوئی بھی کلائنٹ جو مجھ سے ناراض ہے مجھ سے رابطہ کرے۔ میں ایسا نہیں ہونے دوں گا کہ تم ایک غریب پریشان حال طلاق یافتہ بیوہ بے بس کی زندگی سے دور ہو جاؤ۔
جو کوئی دوسری شادی کرنا چاہتا ہے اسے وہی کرنا پڑے گا جیسا میں نے کیا ورنہ قیامت کے دن کوئی میرا گریبان نہیں پکڑے گا کیونکہ میں نے دوسری شادی کی رجسٹریشن فیس نور راجپوت کو دی تھی اور اس نے میری نہیں کی۔ رشتہ ہو گیا
آج میں اللہ کو عوام کے سامنے کہہ رہا ہوں کہ اگر کوئی بندہ خلوص اور ذمہ داری کے ساتھ خالص دل اور خالص نیت کے ساتھ شادی کرنا چاہتا ہے تو میں اسے فوری کر دوں گا۔ اور پیسے کے پجاری، دھوکے باز، دھوکے باز، غریب لڑکی کی زندگی برباد کرنے والے۔ جو لوگ دوسری شادی کر کے اپنی پہلی بیوی اور بچوں کے ساتھ بدسلوکی کرتے ہیں اور دوسری شادی کر کے چند دنوں تک سیکس کے مزے لیتے ہیں وہ اس بے بسی کو چھوڑ کر کسی اور آن لائن میچ میکر کو فیس ادا کر کے دوسرا رشتہ ڈھونڈتے ہیں۔ میں اس کی وجہ سے ہونے والی کسی بھی تکلیف کے لیے معذرت خواہ ہوں۔
یا اللہ گواہ ہے میرے پاک دل کو دیکھ کر ایسے لوگوں کی فیسوں کے لیے مجھے جوابدہ نہ ٹھہرائیں۔
وہ مجھے دھوکہ دے کر کسی کی زندگی برباد کرنا چاہتے تھے اس لیے میں ایسے دھوکے باز لوگوں سے تیری پناہ چاہتا ہوں۔
واٹس ایپ 03008816614

COMMENTS

WORDPRESS: 2
  • comment-avatar

    اسلام علیکم میں دوسری شادی کرنا چاہتاھوں نام میرا مسلم بلوچ ہےاورمذہب اسلام مسلک سنی سٹی بلوچستان ضلع پنجگور عمر48سال کاہے سر مجھے ایسا رشتہ شریف اور خاندانی عمر40تا45کاھو بیوہ.طلاق یافتہ.کنواری جو بھی ھوچلےگا مذہبی فیملی سے ھوکیونکہ میں تبلیغی جماعت سےتعلق رکھتاھوں اوریہ میراوٹس پ نمبرہے03108844748

    • comment-avatar

      السلام بھائی جان مجھےخوشی ہوی انشااللہ جلد ہی آپ کاکام کرنے کی کوشش کروگا

  • DISQUS: 0